26 Ekim Hasta Hakları Günü’ münasebetiyle İl Sağlık Müdürlüğümüzün koordinesinde Kurumumuz Şırnak Devlet Hastanesinde ayaktan ve yatarak tedavi gören hasta ve hasta yakınları ziyaret edilerek ‘Hasta Hakları’ hakkında bilgilendirme broşürleri dağıtıldı.

Etkinliğe İl Sağlık Müdürümüz Dr. Osman ÖZDEMİR Kurumumuz Başhekimi Dr. Çağdaş KÜÇÜKERDOĞAN, İdari Ve Mali İşler Müdürü Halil Bulmuş, İl Kalite Koordinatörü ve Hasta Hakları İl Koordinatörü Dr. Kübra Demirel ve Dr. Burcu Demir, Abdülkerim Bayram ve hasta hakları çalışanları katıldı.
İl Sağlık Müdürümüz Dr. Osman ÖZDEMİR, hasta haklarının kanun maddeleriyle güvence altına alındığını belirterek, şunları kaydetti:
“Hastanın, haklarını koruma sürecinde bizlere rahatça ulaşmalarını sağlamak amacıyla çeşitli faaliyetler sürdürmekteyiz. Yapılan anketler, Alo 184 Sabim şikâyet hattından, Cimer den ‘Hasta Hakları Birimimizden’ bize ulaşabiliyorlar. Bizlere ulaşıp rahatça görüşlerini aldıktan sonra çözüm sürecine gidiyoruz. Hasta iletişim birimi bizim için önem arz ediyor. Hem hastane hem de sağlık sektörü olarak kendimizi daha iyi bir yere taşıyabilmek adına hastalarımızın görüşleri bizim için önemlidir. Bununla birlikte hastalar ve hasta yakınlarının da hastane kurallarına uymaları gereklidir. "




26 Ekim Hasta Hakları Günü’ münasebetiyle İl Sağlık Müdürlüğümüzün koordinesinde Kurumumuz Şırnak Devlet Hastanesinde ayaktan ve yatarak tedavi gören hasta ve hasta yakınları ziyaret edilerek ‘Hasta Hakları’ hakkında bilgilendirme broşürleri dağıtıldı.
Etkinliğe İl Sağlık Müdürümüz Dr. Osman ÖZDEMİR Kurumumuz Başhekimi Dr. Çağdaş KÜÇÜKERDOĞAN, İdari Ve Mali İşler Müdürü Halil Bulmuş, İl Kalite Koordinatörü ve Hasta Hakları İl Koordinatörü Dr. Kübra Demirel ve Dr. Burcu Demir, Abdülkerim Bayram ve hasta hakları çalışanları katıldı.
İl Sağlık Müdürümüz Dr. Osman ÖZDEMİR, hasta haklarının kanun maddeleriyle güvence altına alındığını belirterek, şunları kaydetti:
“Hastanın, haklarını koruma sürecinde bizlere rahatça ulaşmalarını sağlamak amacıyla çeşitli faaliyetler sürdürmekteyiz. Yapılan anketler, Alo 184 Sabim şikâyet hattından, Cimer den ‘Hasta Hakları Birimimizden’ bize ulaşabiliyorlar. Bizlere ulaşıp rahatça görüşlerini aldıktan sonra çözüm sürecine gidiyoruz. Hasta iletişim birimi bizim için önem arz ediyor. Hem hastane hem de sağlık sektörü olarak kendimizi daha iyi bir yere taşıyabilmek adına hastalarımızın görüşleri bizim için önemlidir. Bununla birlikte hastalar ve hasta yakınlarının da hastane kurallarına uymaları gereklidir. "